Ach ja, (klein) beetje bij beetje gaat het ietsje sneller, zo ook vandaag. Al wat het het maar een kleine vooruitgang sinds de 10km van 5 dagen geleden.
Ik liep 3:53 gemiddeld/km, nog niet iets om heel blij van te worden maar het is nog even niet anders. Dit keer 100 meter te weinig, wat me een eindtijd van 19:04 opleverde. En dus weer: voor wat het waard is.
Finish in de volle zon:

