May 21st 2018 – Ooyse Landloop (5km), Zevenaar

Halverwege

Even een wedstrijdje met pinksteren om hopelijk weer wat sneller te worden. De knie is nog steeds kaput, maar kleine afstanden trek ik nog wel. Alleen zaten hier 2 dijkjes in die beklommen moesten worden. Die paar meter klimmen was niet zo erg, maar afdalen gaat niet zo erg leuk op dit moment.
Ach ja, (klein) beetje bij beetje gaat het ietsje sneller, zo ook vandaag. Al wat het het maar een kleine vooruitgang sinds de 10km van 5 dagen geleden.
Ik liep 3:53 gemiddeld/km, nog niet iets om heel blij van te worden maar het is nog even niet anders. Dit keer 100 meter te weinig, wat me een eindtijd van 19:04 opleverde. En dus weer: voor wat het waard is.

Finish in de volle zon:

This entry was posted in 5KM. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.