January 24th, 2014 – Noorlaarderbos marathon, Noordlaren

Noorlaarderbos marathon

Noorlaarderbos marathon

Aangezien het al een maandje geleden was (de marathon in Noorwegen) dat ik een fatsoenlijke duurloop had gedaan, dacht ik dat het wel een goed idee was om de beentjes eens flink te pijnigen. Op naar Noordlaren voor een kleinschalige marathon. Er mochten maximaal 17 man meedoen (de rondetijden werden handmatig bijgehouden), het waren 7 rondjes in het Noorlaarderbos. De eerste twee rondjes meegelopen (al pratend) met een Friese deelnemer, die daarna aangaf dat het ietsje te hard voor hem ging. Daarna in m’n eentje doorgegaan.
De eerste echte winterse dag zorgde voor temperaturen onder het vriespunt, dat gecombineerd met het feit dat ik rustig zou lopen deed me beslissen om voor het eerst een “wedstrijd” in lange broek te lopen. Het ging niet om de ereplaatsen vandaag, er zat geen wedstrijdelement in, maar van de 13 finishers zaten er 12 achter me. Waarvan akte.

This entry was posted in Marathons. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.